
Jako každý rok nám přicházely velké letní prázdniny. Dva měsíce klidu a míru, kdy nám na hradě dopřávají radost prakticky jenom soutěže. Jsou to dva měsíce bez úkolů, které jsou pro některé z nás i dost nudné (ty měsíce, ne ty úkoly! -zasměje se-)
V Nebelvíru se již skoro stává tradicí, že se o prádzninách udělá kolejní prázdninová hra. Loni to bylo Nebelvírské cestování od Esperanzy Milagrosa. Začátkem května, když jsem byl býval jen člen zasedačky, jsem neviděl žádný záblesk, že by na prázdninovce někdo pracoval. V mé nepříliš chytré hlavě se zrodil nápad: „Udělám prázdninovku!“
Původní nápad byl obyčejný, nenápaditý a prakticky o ničem (velmi zhrublá kostra se pak dostala i do finální verze). Odeslal jsem tehdejší návrh madam Bete a čekal na odpověď. Ta byla, k mému gigantickému úžasu, pozitivní. Madam se hra zalíbila, a tak jsem začal pracovat trochu víc na základních věcech.
Když tu mi přišla sova od tehdy ještě prefektky Nerys Heliabel Ghostfieldové, která měla také zajímavý nápad. Sova obsahovala to, že by se naše dvě hry daly spojit a vznikla by jedna lepší hra. A tím, že bychom ji dělali dva, by byla ještě lepší než každá sólo. Slovo dalo slovo a naše dva návrhy splynuly v jeden jediný. Neryska postavila úchvatné stránky -ááchne při pohledu na ně- a společně jsme začali vymýšlet, jak to tedy udělat. Kvůli hlavnímu záměru (pomoc koleji – finančně, materiálně a zábavě) jsme se rozhodli následovně. Při vstupu na políčko je potřeba zaplatit nějaký poplatek (srpce, šémy, fazolky,...). Dále je potřeba ukázat nějakou bystrou hlavu, protože dobrodruzi nemohou být hloupí. Vznikla nám z toho hrací nebo praktická část s luštěnkami, kvízy, puzzle a tak. No a rozhodně jsme nechtěli, aby našim spolužákům zakrnělo vymýšlení, psaní a kreslení. Vznikla nám tedy i část kreativní Ačkoli startovní pole má části jen dvě, je bodováno stejně. Tolik asi k samotným políčkům.
Dále jsme se shodli, že by byla docela zábava cestovat po určitých místech světa. Zde však ležel problém, protože jsme nechtěli, aby všichni absolvovali stejná políčka (tedy na jedné úrovni byly rozcestníky), ale zase jsme chtěli po mapě, potřebovali jsme nějak jasně určit úrovně. Po chvíli dohadování jsme se shodli na tom, že co úroveň to kontinent. Na každé úrovni jsme určili 4 políčka (z původního mého nápadu). A protože by nebylo fajn, aby nezačínali všichni stejným políčkem, potřebovali jsme i startovní a cílové políčko. Cíl byl jasný – jižní pól... ale co se startovním? Nakonec jsme vyčarovali nový ostrov Hog, kde všichni odstartují.
Soutěžící byli vypuštěni na start o přežití mezi domorodci již 2.7. a nyní je většina v Americe. A z důvodu neexistujícího hamounství Nerys a mne, budete dostávat ochutnávky těch nejlepších děl naší prázdninovky v časopise Lví Tlapou a v Nebelvírské obrazárně.
Dodávám i link, abyste se mohli pokochat úžasnými stránkami vyčarovanými Nebelvírskou primuskou Nerys Heliabel Ghostfieldovou.